1Otwarcie zlecenia na nadzór nad zabudową i odbiór wodomierza na ujęciu własnym

Właściciel nieruchomości chcący zamontować dodatkowy wodomierz powinien w pierwszej kolejności wystąpić do JZWiK S.A. z odpowiednim wnioskiem oraz zlecić nadzór (ustalenie miejsca zabudowy wodomierza) oraz odbiór (sprawdzenie prawidłowości zainstalowania) i oplombowanie urządzenia. Wniosek inwestora na otwarcie zlecenia należy złożyć w Wydziale Technicznym w Biurze Obsługi Klienta.

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących spraw technicznych, zapraszamy do rozmowy z pracownikiem Wydziału Technicznego JZWiK S.A.

Szczegółowych informacji na powyższy temat udzieli Państwu:

  • Magdalena Muszalik, telefon: (32) 47-87-778, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2Nadzór nad zabudową wodomierza na ujęciu własnym

Termin nadzoru (ustalenie miejsca zabudowy wodomierza na ujęciu własnym) można ustalić telefonicznie lub bezpośrednio w Dziale Sprzedaży JZWiK S.A.

3Montaż wodomierza na ujęciu własnym

Za zamontowanie wodomierza odpowiada inwestor.

4Odbiór wodomierza na ujęciu własnym

Termin odbioru (sprawdzenie prawidłowości zainstalowania i oplombowanie urządzenia) można ustalić telefonicznie lub bezpośrednio w Dziale Sprzedaży JZWiK S.A.

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących umów, zapraszamy do kontaktu z pracownikami Działu Sprzedaży JZWiK S.A.

Szczegółowych informacji na powyższy temat udzielą Państwu:

  • Renata Margas, telefon 32 47 87 732, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Katarzyna Mazur, telefon 32 47 87 754, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.